onsdag 23 januari 2013

With someone else to warm the pain away.

Tänkte lägga ut min lägenhet för uthyrning, när jag ska trycka publicera får jag ont i magen och känner hur jag bara måste lägga ut min nya klänning istället. Här är den. En riktig Emma-klänning. 
Den ger mig några extra minuter med min lägenhet känns det som. 
Nu är det klart och nu måste jag ta ställning till vad jag vill. Våga satsa eller fega.
Jag älskar varje kvadratmeter, varje detalj, hur personlig den är och alla minnen som finns efter den korta tid jag bott här. Här har jag på riktigt upplevt allt känns det som.

Sena sommarnätter, mysiga höstdagar, total lycka som får en att hoppa upp och ner, balkonghäng, längtan, en första gång, frukostar i mängder, sömnlösa nätter, vin med vackra människor, spänning, kärlek, smärta, alla samtalen i badrummet, förfesterna, en massa Linnea Henriksson och en massa Icona Pop.

Jag tror jag sover på det en kväll till.
...
Vet ni någon som behöver en lägenhet så hör av er.


2 kommentarer:

  1. Vart ska du flytta?!

    SvaraRadera
  2. Den håller jag på tills jag är helt säker på hur allt blir :)

    SvaraRadera