tisdag 1 januari 2013

I think I can say without a doubt this year is mine.


Januari
Jag firar in 2012 som sjuk och tror att det är tillfälligt. Januari fortsätter och jag blir inte frisk. 
Skolan och privatliv hamnar på paus.

Februari

Februari ser likadant ut. Dom vet inte vad det är och det börjar bli märkbart. 

Mars

Vi åker till London. Jag tröstshoppar, men har bara en sak i tankarna.

April

Jag är fortfarande hemma men våren gör allt lite lättare. Allt annat är vackert.
Det blir påsk och fina kläder.

Maj


Älskade Maj, bästa älskade Maj. Jag får mitt liv tillbaka. Värd varje nykter dag i Stockholm.
Första minnet för året, efter det är jag fast.

Juni


Midsommar. Minns den som en riktigt rolig kväll. Borde inte.
Det kommer alltid finnas människor som räddar en utan att de vet de själva.

Juli



Med ett suddigt mms börjar min sommar. Den kvällen gör jag valet.

Augusti






Augusti bjuder på sommarens bästa kväll. Kvällen som är min sommar 2012.
Jag byter lägenhet med grannen och dagarna går ut på att sola.

September



September hade en lycklig dag att erbjuda och en dag då jag såg världen i hd. 
Resten är bara åt helvete.
Jag önskar september bara hade två dagar.

Oktober




Oktober var vackert, spännande och rent.
Hon fanns där varje vecka och gjorde mig till något bättre.
13 oktober. Den var röd och enbart för dig.


November




Under november är jag hög på en känsla som inte borde finnas där.

December




Bästa månaden på året.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar