tisdag 2 april 2013

You give me that kinda something. Wanted all the time, needed everyday.


Sjukstuga hemma så vi summerar påsken.
Det blev skärtorsdag och det såg ut såhär hemma hos mig.
Vi målade ägg och jag hade köpt lite nytt smink till kvällen.

Fredagen krävde sin frukost, det gjorde den. 
Vi låg hemma hela dagen i röran efter förfest och efterfest.

Påskafton och jag fick det finaste av påskägg. Jag tog på mig den och hoppade i sängen av lycka, sen åkte jag vidare och åt påskbord med familjen.

Påskdagen. Går upp, känner smaken av det som en gång var min vardag. 
Blir ompysslad. Vågar inte ge mig ut.

Ångrar mig, tar på mig långklänning och åker till Sandra som jag inte träffat på länge. Är nykter hela kvällen och vid två säger jag till mig själv att jag aldrig mer ska gå ut i denna stad.

NU
Världens bästa pojk.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar