onsdag 6 mars 2013

Remember those walls I built, well baby they're tumbling down and they didn't even put up a fight. I found a way to let you in.

Jag möter dig och säger ditt namn, min kropp reagerar inte. 
Jag säger ditt namn och känner ingenting. 
För mycket tid att tänka och det slår mig, du har ingen låt. 
Jag försöker hitta på någon men inte ens det går. 
Det är synd för jag vill blunda och minnas.

Låtar som tar mig tillbaka.

  • M.I.A - Paper planes
  • Imogen Heap - Hide and seek
  • Keri Hilson - Knock you down
  • Birdy - Skinny love
  • Dada life - Kick out the epic
  • Whitney - Same script, diffrent cast
  • Icona pop- I love it
  • Lily Allen - Not fair
  • Beyonce - Halo

Ansiktena jag aldrig kommer att glömma när jag blundar. Jag känner deras dofter, känner deras beröring och känslan bara dom kunde få mig att känna där och då.


Jag saknar dig
Jag behöver ingen låt för denna bilden. 
Jag undrar om jag vet redan där att det kommer sluta som den bästa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar