fredag 8 februari 2013

How far can you send emotions? I'm going in for the kill.

De senaste dagarna har jag stängt in mig, blundat och stoppat huvudet i sanden.

Helgen tog för hårt på mig. Längtan blev större än vad jag förväntade mig.

Haft lägenhetsvisning efter lägenhetsvisning, så det har varit kliniskt hemma. Underbart.

Under tiden jag väntade så pimpade jag min mobil. Mer rosa i vardagen.

Åkt och njutit av nya utsikten i nya lägenheten. 120kvm, 2 balkonger och öppen spis. Där skröt jag.
Det får man ibland, när man är riktigt jävla nöjd.

Min kropp fungerar helt enkelt inte utan socker så jag bakade mig lite muffins och bjöd på fika.

Tar på mig pälsen och beger mig ut för att hitta på lite bus.

Träffar Sandra, vi dricker vin med sugrör som vi båda hatar. Pratar om de yngre pojkarnas makt.

 Målar naglarna och längtar till 14 februari.

Hoppas skarpt på att jag får denna, och en massa kärlek såklart.

2 kommentarer:

  1. Hur har du gjort så du har fått rosa appar?!?=)) går det på iPhone 4S?!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Självklart går det på 4S. Ladda ner appen cocoPPa bara :)

    SvaraRadera